Job 93 van 391


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Medewerker Laboratorium


Functie

Je wordt de ondersteuning van het labo. Je staat met de klanten in contact en brengt hen op de hoogte van de lopende zaken. Daarnaast verwerk jij ook verschillende administratieve taken.

Bedrijfsomschrijving

Onze klant is een echt familiebedrijf, gevestigd te Merelbeke, dat bijdraagt tot de veiligheid en gezondheid van mens, dier en milieu:
Met 150 medewerkers streven ze naar het hoogste wetenschappelijke niveau. Dat doen ze door een brede en diepe kennis uit te bouwen, actief samen te werken met kenniscentra en voortdurend nieuwe testmethoden te ontwikkelen. Het bedrijf is "more than a lab". Ze delen niet droogweg analyseresultaten mee, maar adviseren de klanten op basis van deze resultaten. Soms denken ze zelfs mee over de organisatie van hun productieproces.

Door de jaren heen heeft de firma zich ontpopt tot één van de grootste onafhankelijke laboratoria van het land. Trends nomineerde hen zelfs tot een van de snelgroeiende Belgische bedrijven. Ondanks die groei zit het familiegevoel nog in elke vezel van ons bedrijf.

Omschrijving

Dit is jouw takenpakket als Customer Service Medewerker:

  • Je bent het eerste aanspreekpunt van de klanten en staat hen telefonisch te woord.
  • Je beheerd de algemene mailbox en stuurt alles naar de juiste diensten door.
  • Je maakt offertes op, in samenspraak met de verkoopafdeling, en volgt deze daarna op.
  • Je volgt alle analyes op van A tot Z en brengt de klanten hiervan op de hoogte.
  • Je onthaalt de klanten/bezoekers en verwijst hen door naar de juiste personen.
  • Je staat in nauw contact met de verschillende diensten en labo's.

Jouw profiel

Dit is het profiel van een Customer Service Medewerker:

  • Je bent iemand die zeer nauwkeurig en organisatorisch te werk gaat.
  • Je bent communicatief sterk en je werkt graag in teamverband.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands, kennis van het Engels/Frans is een pluspunt.
  • Je bent gemotiveerd en hebt een grote interesse in de sector.
  • Een bachelordiploma is een wetenschappelijke richting is zeker een troef!
  • Klanten: Bedrijven
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...

Aanbod

Dit is het aanbod voor een Customer Service Medewerker:

  • Een aangename en informele werksfeer (versterkt door afterworks en teambuildings).
  • Er is een uitgebreidde opleiding voorzien om jou in te werken in de functie.
  • Je krijgt een aantrekkelijk salarispakket met een mooi potje aan extrelegale voordelen.
  • Flexibele werkuren en uitbetaalde overuren.
  • 39uren werkweek dus ook 6 extra ADV-dagen.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht